Четвер, 26.12.2024, 13:02 | Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід
















2016 - Рік англійської мови в Україні

 

Президент Петро Порошенко 16 листопада 2015 року підписав Указ      № 641/2015 «Про оголошення 2016 року Роком англійської мови в Україні».

Указ опублікований на сайті глави держави – http://www.president.gov.ua/documents/6412015-19560.

 

План роботи літнього мовного табору «Дружба» З денним перебуванням на базі Миколаївського навчально-виховного комплексу

Звіт про роботу пришкільного мовного табору Миколаївського навчально-виховного комплексу Лозівської районної ради Харківської області

06.04.2016 р. Випуск стеннівки «Побажання».

2016 рік англійської мови. Учні 7 класу разом з вчителем Макаренко Є.В. провели захід та оформили стіннівку «Побажання» в якій висловили побажання одноліткам та друзям. 

04.04.2016 р. Для молодших школярів відбувся конкурс-гра «Merry Train».  Діти під час конкурсу практикували у вживанні вивчений лексичний матеріал, розвивали всі вміння  і навички,виховували культуру спілкування та колективної праці. Відвідали такі станції “Phonetic Station”, “Lexical Station”, “Grammar Station”, ”Musical Station”.

 

Захід "АВС - Party"

27.01.2016 для учнів нашої школи 1-2 класи було проведено захід "АВС - Party" Учні повторили букви англійського алфавіту, узагальнили вивчений лексико-граматичний матеріал до теми «Англійська абетка». Повторили числівники, кольори, розвивали навички мовлення, удосконалювали навички читання,активізували пізнавальні інтереси до вивчення англійської мови

 

Розважальна програма «Merry English»

28.01.2016. Для учнів 1-6 класів було проведена розважальна програма «Merry English». Під час якої учні розширили знання про Лондон, визначні місця. Учні 5-6 класів показали виставу «The Three little pigs»/ учні 4 класу інсценували казку «Little Round Bun». 

Гра - вікторина «Jucky Chance»

 29.01.2016 з учнями 9-11 класів була проведена гра - вікторина «Jucky Chance».

        У ході гри було розіграно 5 геймів.

        У першому геймі учасники відповідали на максимальну кількість питань – 8.

        Другий гейм –– лото. Учасники витягували номери запитань. Якщо витягували «щасливе число», то відповідали на три питання.

        Третій гейм присвячувався поезії. Учасники отримували уривки з перекладів віршів англійською мовою. Діти з’ясовували. Що це за вірш.

        Четвертий гейм готували самі команди.

        П’ятий гейм – відповідали на якомога більше запитань за 1 хвилину.