Вівторок, 27.02.2024, 12:24 | Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід
Головна » Архів матеріалів
- лінійка вшанування Дня Пам’яті жертв голокосту;

- виставка фотоматеріалів «Місця пов’язані з пам’яттю про Голокост»;

- виховні години «Історія скорботи та героїзму»;

- конференція «Пам’яті Дрогобицького яру» (Дро́бицький Яр (інша 

назва — Травницька долина) — урочище у східній частині Харкова, 

починається в місці перетину Московського проспекту з окружним 

автобаном. Дробицький Яр відомий як місце масових розстрілів 

цивільного населення, що здійснювалися нацистськими окупаційними 

військами у 1941 — 1942 роках.)

Голоко́ст (від англ. the Holocaust, з ... Читати далі »
Переглядів: 563 | Додав: magor08 | Дата: 27.01.2014

24.01.2014 р.  під керівництвом учителя української мови та літератури  Колеснікової І.І.  до 200-річчя з дня народження Т.Шевченка пройшов мистецький захід «У вінок слави Кобзаря. Т.Шевченко - художник». Поезія Т.Шевченка принесла йому любов читачів і невмирущу славу ... Читати далі »

Переглядів: 517 | Додав: magor08 | Дата: 25.01.2014

22 січня 2014 року в навчально-виховному комплексі був проведений урочистий захід до Дня Соборності та Свободи України.

Його підготували учні 10 класу під керівництвом вчителя історії Шелепова В.О. на тему: «Єдина незалежна Соборна Україна моя».

... Читати далі »

Переглядів: 579 | Додав: magor08 | Дата: 25.01.2014

21.01.2014 р. були проведені Шевченківські читання «Наш Кобзар». Тарас Григорович Шевченко для нашого народу – явище унікальне, неординарне. Все, що з ним пов’язане,  дороге і рідне кожному українцю. Його ... Читати далі »

Переглядів: 467 | Додав: magor08 | Дата: 25.01.2014

18 січня 2014 року учень 11 класу Бутенко Дмитро прийняв участь у ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської обімпіаді з фізики.
Переглядів: 436 | Додав: magor08 | Дата: 19.01.2014

Безпека дітей в Інтернеті

Інтернет-технології стали природною складовою життя дітей і сучасної молоді. Комп′ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості.

Самостійне пізнання інформаційного світу дозволяє розширити коло інтересів дитини і сприяє її додатковій освіті, спонукає до кмітливості, привчає до самостійного розв′язання задач.

Всесвітня мережа також задовольняє потребу підлітків у лідерстві. Діти, які добре знають компютер та Інтернет, більш адекватно оцінюють свої здібності та можливості, вони більш цілеспрямовані та кмітливі. Щоб повноцінно орієнтуватись у віртуальному просторі, дитині треба вчитися структурувати великі потоки інформації, дотримуючись основних правил безпеки в мережі.

Всеукраїнське соціологічне дослідження, проведене Інститутом соціології НАН України в 2009 році, виявило тривожні тенденції: понад 28% опитуваних дітей готові надіслати свої фотокартки незнайомцям у Мережі; 17% без колив ... Читати далі »
Переглядів: 579 | Додав: magor08 | Дата: 03.02.2013

« 1 2 ... 82 83 84