Миколаївський навчально-виховний комплекс Лозівської районної ради Харківської області
- лінійка вшанування Дня Пам’яті жертв голокосту; - виставка фотоматеріалів «Місця пов’язані з пам’яттю про Голокост»; - виховні години «Історія скорботи та героїзму»; - конференція «Пам’яті Дрогобицького яру» (Дро́бицький Яр (інша назва — Травницька долина) — урочище у східній частині Харкова, починається в місці перетину Московського проспекту з окружним автобаном. Дробицький Яр відомий як місце масових розстрілів цивільного населення, що здійснювалися нацистськими окупаційними військами у 1941 — 1942 роках.) Голоко́ст (від англ. the Holocaust, з
...
Читати далі »
Переглядів: 532 |
|
Дата: 27.01.2014
|
24.01.2014 р. під керівництвом учителя української мови та літератури Колеснікової І.І. до 200-річчя з дня народження Т.Шевченка пройшов мистецький захід «У вінок слави Кобзаря. Т.Шевченко - художник». Поезія Т.Шевченка принесла йому любов читачів і невмирущу славу ... Читати далі »
Переглядів: 487 |
|
Дата: 25.01.2014
|
22 січня 2014 року в навчально-виховному комплексі був проведений урочистий захід до Дня Соборності та Свободи України. Його підготували учні 10 класу під керівництвом вчителя історії Шелепова В.О. на тему: «Єдина незалежна Соборна Україна моя». ... Читати далі »
Переглядів: 545 |
|
Дата: 25.01.2014
|
21.01.2014 р. були проведені Шевченківські читання «Наш Кобзар». Тарас Григорович Шевченко для нашого народу – явище унікальне, неординарне. Все, що з ним пов’язане, дороге і рідне кожному українцю. Його ... Читати далі »
Переглядів: 438 |
|
Дата: 25.01.2014
|
18 січня 2014 року учень 11 класу Бутенко Дмитро прийняв участь у ІІІ етапі Всеукраїнської учнівської обімпіаді з фізики.
Переглядів: 402 |
|
Дата: 19.01.2014
|
Безпека дітей в Інтернеті
Інтернет-технології стали природною складовою життя дітей і сучасної молоді. Комп′ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості. Самостійне пізнання інформаційного світу дозволяє розширити коло інтересів дитини і сприяє її додатковій освіті, спонукає до кмітливості, привчає до самостійного розв′язання задач. Всесвітня мережа також задовольняє потребу підлітків у лідерстві. Діти, які добре знають компютер та Інтернет, більш адекватно оцінюють свої здібності та можливості, вони більш цілеспрямовані та кмітливі. Щоб повноцінно орієнтуватись у віртуальному просторі, дитині треба вчитися структурувати великі потоки інформації, дотримуючись основних правил безпеки в мережі. Всеукраїнське соціологічне дослідження, проведене Інститутом соціології НАН України в 2009 році, виявило тривожні тенденції: понад 28% опитуваних дітей готові надіслати свої фотокартки незнайомцям у Мережі; 17% без колив ... Читати далі »
Переглядів: 544 |
|
Дата: 03.02.2013
|